මාර්ගගත පාඨමාලා නිර්මාණය කරන්නේ කෙසේද?

ඔබ දැනටමත් දන්නා පරිදි, මාර්ගගත පුහුණුව ප්‍රධාන වශයෙන් වීඩියෝ පාඩම් හරහා සිදු කෙරේ මාර්ගගත පාඨමාලා නිර්මාණය කිරීම සමහර ගුරුවරුට හිසරදයක් සේ දැනෙයි. මෙම ක්‍රියාවලිය හැකිතාක් පහසු වන පරිදි සහ අවසාන ප්‍රථිපලය සතුටුදායක වන පරිදි ඔබේ මාර්ගගත පාඨමාලා නිර්මාණය කරන්නේ කෙසේද යන්න අද අපි සාකච්ඡා කරමු.

 

පියවර අංක 1: ඔබේ අරමුණ සොයා ගැනීම

මාර්ගගත පාඨමාලා නිර්මාණය කිරීම සඳහා, බොහෝ අය වහාම කැමරාව ඉදිරිපිට සිටගෙන සිටිති. ප්‍රතිඵලය ඔවුන් සිතූ දෙය නොවූ විට ඔවුන් වහා කලකිරීමට පත් වේ. එවැනි තත්වයක් වළක්වා ගැනීම සඳහා, සම්පූර්ණ පාඨමාලාවේ අන්තර්ගතය කලින් සැලසුම් කළ යුතුය.
ඔබට සම්පූර්ණ පාඨමාලාව පිළිබඳ පැහැදිලි අදහසක් තිබිය යුතුය, එක් එක් පාඨමාලාවේ වීඩියෝ පාඩම් කීයක් අඩංගු වේද යන්න දැන ගන්න, එක් එක් වීඩියෝ පාඩමේ දිග ආසන්න වශයෙන්. ප්‍රේක්ෂකයන්ට නීරස සහ වෙහෙසකර විය හැකි, දිග වැඩි වීඩියෝ නිර්මාණය කිරීම නොකරන්න.

 

පියවර අංක 2: වර්ගීකරණය

ඔබ සැලසුම් කළ පසු, ඔබ ඔබේ වීඩියෝ පාඩම් වර්ගීකරණය කළ යුතුය. මෙම ක්‍රියාවලියේදී, ඔබේ ප්‍රේක්ෂකයින්ගේ කුසලතා, මූලික දැනුමේ මට්ටම මෙන්ම වැඩි විස්තර දැන ගැනීමට ඔවුන්ගේ කැමැත්ත සැලකිල්ලට ගත හැකිය. වීඩියෝ මට්ටම් තුනකට වර්ග කිරීම නිර්දේශ කල හැකිය ඒවා නම් ආරම්භක, අතරමැදි උසස් වේ.

 

පියවර අංක 3: අතිරේක අධ්‍යාපන තොරතුරු සකස් කරන්න

ප්‍රේක්ෂකයන්ට වඩාත් ප්‍රවේශ විය හැකි පරිදි සමහර විට මාතෘකාවක් පැහැදිලි කිරීමට උදාහරණ ගෙන ඒම හෝ පරිගණක තිරයක ක්‍රියාව පෙන්වීමට අවශ්‍ය වේ, එවැනි අවස්ථාවන්හිදී රූප සටහන්, ඇඳීම් ආදිය විය හැකි සියලුම අතිරේක දේ, වීඩියෝ කිරීමට පෙර කල්තියා සූදානම් කළ යුතුය. කෙසේ වෙතත්, එවැනි දේ සඳහා අවශ්යතාවයක් නොමැති නම්, මෙම පියවර මඟ හරින්න.

 

පියවර අංක 4: රූගත කිරීම

විශේෂයෙන් කැමරාව ඉදිරිපිට සිටීමට අකමැති අයට මෙය සමහර විට වඩාත්ම දුෂ්කර ක්‍රියාවලිය විය හැකිය. ඔබට එවැනි අපහසුතාවයක් ඇත්නම්, වෙනත් කතුවරුන් කිහිප දෙනෙකුගේ වීඩියෝ දෙස බලන්න, ඔබ ඉදිරිපත් කරන්නේ එකම දේ බව සිතන්න. ඔබ නිදහස් හා විශ්වාසයෙන් සිටීමෙන් ඔබව වළක්වන්නේ කුමක්ද? ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙය ඔබටම කුඩා මනෝවිද්‍යාත්මක ප්‍රවේශයක් අවශ්‍ය වනු ඇත, නමුත් ඔබට නිවැරදි නිපුණතා තිබේ නම්, ඔබට ඒවා ආදායම් මාර්ගයක් බවට පත් කිරීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබට ඔබව විශ්වාස කිරීමට නිවැරදි මාර්ගය සොයාගත හැකිය.
ඔබ කැමරාව ඉදිරියට යාමට සූදානම් නම්, ඔබ ඔබේ දැනුම සහ අත්දැකීම් බෙදාගැනීම ආරම්භ කරන්න. කතා කරන විට, ඔබේ කටහඬේ ස්වරය හා වචන මාලාව කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න. ඔබ ඔබේ ප්‍රේක්ෂකයින් කැමති භාෂාවකින් කතා කළ යුතුය, ඔවුන්ට තේරුම් ගත හැකි වචන භාවිතා කළ යුතුය. අවශ්ය නම්, ඔබට සමහර නියමයන් පිළිබඳ පැහැදිලි කිරීම් සැපයිය හැකිය.
ඔබ රසවත් ආකාරයෙන් කතා කළ යුතුය. නිදසුනක් වශයෙන්, ඔබේ කටහඬේ ශබ්දය වැඩි කිරීම හෝ අඩු කිරීම ඔබේ කථාව කනට වඩා හොඳින් ඇසීමට හේතු විය හැක. ඔබේ අනුගාමිකයින් වීඩියෝවේ ඇති ඝෝෂාව ගැන කලකිරීමට පත් නොවිය යුතුය. මෙම තත්වය කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න, විශේෂ ශබ්ද විකාශන යන්ත්ර භාවිතා කරන්න, හෝ රූගත කිරීම් සිදු වන ප්රදේශයේ ශබ්දය නොමැති වීම සහතික කරන්න.

 

පියවර අංක 5: පරීක්ශා කරන්න

සිසුන් ව්‍යාකූල කිරීමට හෝ තොරතුරු පිළිබඳ වරදවා වටහා ගැනීමට හේතු විය හැකි යම් අතපසුවීම් හෝ යම් තාක්‍ෂණික නොගැලපීම් තිබිය හැකි බැවින් වීඩියෝ කිරීමන් පසු ඔබ වීඩියෝව පරීක්ෂා කළ යුතුය. වීඩියෝ පාඩම් පළ කිරීමට පෙර එවැනි යම් දෝෂයක් බැහැර කළ යුතුය. මෙය අනවශ්‍ය කනස්සල්ලට හේතු විය හැකි නමුත් ඔබට ඔබේ සිසුන්ට වැරදි හැඟීමක් ඇති කිරීමට අවශ්‍ය නැති බව අපට විශ්වාසයි.

 

පියවර අංක 6: පළ කරන්න

ඔන්ලයින් පාඨමාලාව දැනටමත් අවසන් පියවර සමත් වී ඇත්නම් එය පළ කිරීමට සුදානම්ය, එය සිසුන්ට ඉදිරිපත් කිරීමට ඔබ වහාම එය ඔබගේ මාර්ගගත වේදිකාවට උඩුගත කළ යුතුය. පළ කිරීමේදී කිරීමේදී, ඔබ පාඨමාලාවේ පිරිවැය ඉදිරිපත් කළ යුතු අතර එමඟින් ඔබේ අනාගත සිසුන්ට එය භාවිතා කළ හැකිද නැද්ද යන්න තීරණය කළ හැකිය. ඔන්ලයින් පාඨමාලාවක පිරිවැය තීරණය කිරීමේදී, ඔබ සාධාරණ මුදලක් ඉල්ලා නොසිටින්නේ නම්, ඔබට සිසුන් විශාල සංඛ්‍යාවක් අහිමි වන බව මතක තබා ගන්න.